piątek, 15 marca 2013

Mój KWC - Maska do włosów Bingo SPA

Bingo SPA

Maska do włosów 

proteiny kaszmiru i kolagen

Maska do włosów proteiny kaszmiru i kolagen Bingo SPA

O moich włosach

Na początek trochę o moich włosach.
Mam cienkie, ale "sztywne" włosy, mało podatne na stylizacje. Mimo iż są cienkie jest ich dużo.
Są przetłuszczające u nasady i suche na końcach.
Od 8 lat męczone są regularnym rozjaśnianiem w postaci balejażu.
Końce są przesuszone i często się rozdwajają.
Łatwo się plączą i trudno się je rozczesuje.
Często prostuje, kręcę i męczę włosy suszarką.

Od zawsze miałam z nimi spory problem, głównie ze względu na ich dwojaką naturę tłustych u nasady i suchych na końcach.
Produkty do włosów przetłuszczających okropnie wysuszały końce, a produkty do włosów suchych i zniszczonych okropnie przeciążały i przetłuszczały mi włosy i musiałam myć głowę codziennie.

Zrezygnowana niezliczonymi próbami stosowania produktów drogeryjnych (tych z silikonami i tymi naturalnymi np. Aleterra, aptecznymi a nawet szamponami dla dzieci) nie wiedziałam już co mogłoby mi przypasować.
Na początku tego roku zakupiłam z ciekawości maskę do włosów z BingoSPA - głównie ze względu na cenę - około 10 zł za 500 g.

Maska okazała się hitem!!!
Niby taka niepozorna, mało znana (nie słyszałam dużo o produktach Bingo Spa, ani na blogach ani na youtubie), ale dla mnie jest strzałem w 10!!!!

Opis produktu:

Maska do włosów Bingo SPA - opakowanie, skład, sposób użycia

Opakowanie: 500g

Cena: ok.10 zł



Zapach: Przyjemny, nie drażniący

Konsystencja: Dość gęsta, troszkę budyniowa

Maska do włosów Bingo SPA  - konsystencja

Działanie:
Niesamowicie zmiękcza włosy.
Nie przetłuszcza ich.
Teraz myję głowę raz na 3 dni.
Nie plączą się.
Łatwo sie rozczesują.
Ładnie się układają.
Są bardziej sprężyste.
Włosy są przemiłe w dotyku!

Sposób użycia: Maskę nakładam na umyte szamponem włosy na ok 5 do 10 min. Następnie spłukuje. Maskę używam po każdym myciu włosów i stosuje ją raczej jako odżywkę do włosów a nie maskę.

Produkt stosuję od: 3 miesięcy (wykorzystałam 2/3 opakowania)

Podsumowanie:

Polecam ja każdemu!!! Za taką cenę naprawdę warto wypróbować!
Osobiście jestem nią zachwycona!

JEST TO MÓJ
KOSMETYK WSZECHCZASÓW 
W PIELĘGNACJI WŁOSÓW!

Ocena końcowa: 10/10



A czy Wy używałyście tej maski lub innych produków Bigo SPA?

Jakie są Wasze ulubione maski do włosów?


Pozdrawiam
Alajla

1 komentarz:

  1. w Tesco jest za 7 zł :) ja polecam jeszcze z bingo spa z algami maseczkę, też w tesco za 7 zł a jest po prostu rewelacyjna w nawilzaniu wlosow i fajnie podkresla skret dla falowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Na każde pytanie chętnie odpowiem.

Zapraszam do komentowania:)