niedziela, 10 marca 2013

Recenzja - Podkład Bourjois Healthy Mix

Bourjois Healthy Mix, Fond de Teint 

(Owocowy podkład rozświetlający)

Bourhois Healthy Mix

 Opis producenta:

70% więcej blasku w mgnieniu oka!*

100% pozytywnych reakcji na pierwszy podkład Bourjois podkreślający naturalny blask skóry. Owocowa terapia sprawia, że skóra jest nieskazitelnie gładka do 16 godzin*.
W skład owocowej terapii wchodzą:
- Morela – blask
- Melon – nawilżanie
- Jabłko – przeciwutleniacz
- Imbir – działanie tonizujące
Niezwykła formuła wtapia się w skórę i sprawia, że skóra jest idealnie gładka a obecność podkładu ledwie wyczuwalna.
Zalety:
- 8 godzinne nawilżanie
- Niezatykająca porów formuła
- Świetny wynik w testach dermatologicznych
Przetestowane specjalnie dla Ciebie:
- Niedoskonałości zostały zniwelowane – 89% ** respondentek
- Skóra odzyskała zdrowy blask – 74% ** respondentek
- Podkład nie zostawia śladów – 79% ** respondentek

* Opinia 21 kobiet przed i po zastosowaniu.
** Test przeprowadzony na 19 kobietach
*** Test instrumentalny przeprowadzony na 10 kobietach.

(Opis ze strony producenta)

Odcienie: Dostępny w 6 odcieniach

Cena: ok 55zł za 30ml

Podkład zakupiłam w promocji Rossmana - 40% na wszystkie produkty do makijażu w październiku czy listopadzie zeszłego roku za 36 zł.

MOJA OPINIA


Opakowanie: 

Plastikowa buteleczka z pompkę typu airless. Wygodne, higieniczne i dobrze dozuje ilość podkładu. Trochę mało elegancko wygląda (ze względu na plastik), ale za to jest poręczne i można go bez problemu brać w podróż.
Opakowanie Bourjois Healthy Mix
Opakowanie Bourjois Healthy Mix - opisy na opakowaniu

Kolor

Posiadam odcień 52
(mam w zapasie 53, ale obecnie jest dla mnie za ciemny, czeka na lato, gdyż nie chcę go jeszcze otwierać - odcień dobrałam w sklepie)
Kolor nie jest najjaśniejszy zaraz po wyciśnięciu z opakowania, jednak po roztarciu  staje się jaśniejszy i pięknie stapia się z cerą (jak widać na kolejnych zdjęciach).

Jest raczej dla osób, którym pasują ciepłe, żółte tony w podkładach.


Bourjois Healthy Mix - kolor 52

Konsystencja

Kremowa, w miarę lekka.Ładnie się stapia z cerą.
Bourjois Healthy Mix kolor 52, u góry: konsystencja, na dole: po lekkim roztarciu
 Efekt na skórze:
Lekko rozświetlona cera bez drobinek.
Lekko satynowe wykończenie. Cera wygląda na bardziej wypoczętą i zdrowszą.
Nie podkreśla suchych skórek.

Bourjois Healthy Mix kolor 52 po roztarciu

Krycie

Średnie.
Ładnie wyrównuje koloryt cery, zakrywa mniejsze zaczerwienienia i niewielkie wypryski. Z niczym większym sobie niestety nie radzi - korektor niezbędny.

Trwałość: 

Na mojej mieszanej cerze zanika po jakiś 5 h z nosa i brody, po 8 godzinach praktycznie już całkiem się ściera z całej twarzy.
Obietnica producenta, że będzie się trzymał 16h absolutnie nie potwierdza się.
Zaraz po nałożeniu trzeba dać mu jakieś 10 minut, żeby porządnie stopił się z cerą, gdyż przy jakimkolwiek dotknięciu twarzy mam odcisk palucha w tym miejscu. Jak się wchłonie i go odrobinę przypudruje jest już ok.
Dla mnie bezwzględnie wymaga przypudrowania.


Dla kogo:

Myślę, że podkład sprawdzi się u osób ze skórą suchą, normalną i może mieszaną, raczej bez większych problemów.
Nie polecam do cery tłustej - po prostu po 2h wam spłynie.

Podsumowanie:

Dla mnie idelany podkład na jesień i wiosnę, gdyż na zimę preferuję troszkę cięższe, o większym kryciu.
Bardzo go lubię, choć  nie zawsze moja cera się z nim dogaduje, ale cerę mam bardzo kapryśną i póki co nie znalazłam jeszcze żadnego podkładu płynnego, który by ją zadowalał w 100%. :D


Ocena końcowa: 9/10

PS- Wszystkie zdjęcia zrobione były w opcji Super Makro, więc powinny oddawać dokładnie wszystkie niezbędne detale.


Pozdrawiam

Alajla

1 komentarz:

  1. Zamierzam kupić ten podkład ale poczekam jeszcze do promocji w rossmannie i wybiorę na pewno jaśniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń

Na każde pytanie chętnie odpowiem.

Zapraszam do komentowania:)