wtorek, 12 marca 2013

Zakupy u ladymakeup - Elf Cool bronzer oraz pędzle Elf i Kozłowski


Wreszcie odebrałam paczkę od ladymakeup. Nie czekałam na nią długo - 5 dni roboczych, ale po drodze miałam weekend, więc w sumie tydzień :)

A oto co tym razem sobie zakupiłam:


Zakupy u ladymakeup

Pędzelki:
Kozłowski  EB 975-1 Eyeliner
Elf - Eyelash and Brow Wand
Elf Studio - Powder Brush

oraz bronzer:
Elf Studio - Cool Bronzer

Całość przyszła w kopercie bąbelkowej dodatkowo zabezpieczoną folią bąbelkową, a każdy produkty zapakowany był w swoje oryginalne opakowanie.

Kozłowski  EB 975-1 Eyeliner

Cena: 8,07 zł
Co prawda mam kilka pędzelków do eyelinera, ale nie zawsze chce mi się je po każdym użyciu myć, dlatego mam ich kilka. Ale moim ulubieńcem jest całkiem podobny do tego cieniuteńki pędzelek z Meastro. Najłatwiej maluje mi się kreskę właśnie takim typem pędzla. Dlatego też postanowiłam zakupić pędzelek EB 975-1 z Kozłowskiego. Jeszcze nie miałam okazji go użyć, ale ma bardzo cieniutką końcówkę i gładko ułożone włosie, więc myślę, że będzie dla mnie idealny.
Pędzelek przyszedł zapakowany w folię, a włosie zabezpieczono pędzelek cieniutką plastikową nakładką.

Kozłowski  EB 975-1 Eyeliner

Elf - Eyelash and Brow Wand 

Cena:  5,90 zł
Już długo chciałam zakupić sobie spiralkę do brwi i rzęs. Jednak z rzęsami nie miałam większego problemu, bo mój ulubiony tusz sam w sobie pięknie rozczesuje rzęsy. A brwi przeczesywałam tą spiralną z drugiej strony kredki do brwi z Catrice. Ale robiąc już zamówienie żal było nie wziąc tej spiralki za taką cenę ;)

Elf - Eyelash and Brow Wand

Elf Studio - Powder Brush 

Cena: 18,60 zł
Od dłuższego czasu korciło mnie aby przetestować ten pędzel. Co prawda jestem bardzo zadowolona z pędzli do podkładu i pudru z Hakuro, ale pędzel był niedrogi, a poleca go wiele osób na polskich i zagranicznych blogach. Na razie pędzel zapowiada się pozytywnie. Ma mięciutkie włosie i jest przyjemny w dotyku. Nie jest tak mocny zbity jak moje pędzle z Hakuro, dlatego z chęcią go wypróbuje i sprawdzę jego działania zarówno jako pędzla do podkładu jak i pudru.Niektóre dziewczyny polecały go równiez do bronzera to też i ja spróbuje sprawdzić wszystkie jego funkcje.


Elf Studio - Powder Brush
Elf Studio - Powder Brush

Elf Studio - Cool Bronzer

Cena:  18,60
Uwielbiam mój bronzez W7 Honolulu, ale jak to kobieta wciąż mnie kusi, aby wypróbować nowe rzeczy. Absolutnie nie pasują mi ciepłe, pomarańczowe odcienie bronzerów. Długo wahałam się kupnem nowego bronzera. Ale ten z Elfa miał być w chłodnych odcieniach. Nawet gdyby mi sam kolor nie przypasował to zawsze mogę choć w części go wykorzystać, bo jeden z kolorów jest takim brudnym różem - tak sobie pomyślałam no i skusiłam na zakup!
Opakowanie typowe dla produktów z Elfa z serii Studio.
Otwieram i łał! Piękne chłodne odcienie bez grama pomarańczowego!!! A ten kolorek różowy jest przepiękny i faktycznie będę go używała jako różu.
Po zmieszaniu wszystkich kolorków wychodzi kolor idealny dla mnie do konturowania!
Jestem zachwycona!


Elf Studio - Cool Bronzer
Elf Studio - Cool Bronzer
Elf Studio - Cool Bronzer - kolory
Elf Cool Bronzer - swatches: od lewej - lewy górny róg mapki (prawie biały), prawy górny (najciemniejszy brąz), prawy dolny róg (jaśniejszy brąz), lewy dolny (różowawy odcień), wszystkie kolory roztarte razem
To już całe moje zamówienie.

Nie było tego wiele, ale jestem bardzo zadowolona z tych zakupów.
To już moje chyba 4 zamówienie u ladymakeup.  Zawsze wszystko jest na czas i takie jakie być powinno :)
Gdy trochę potestuje zakupione rzeczy na pewno o nich trochę więcej opowiem.

A wy miałyście któryś z tych produktów??

Jeśli tak to czy sprawdziły się u Was?
 
Pozdrawiam cieplutko 

Alajla

1 komentarz:

  1. właśnie zamówiłam bronzer :D recenzja jest pozytywna i pozostaje mi tylko się cieszyć, jak się sprawdza u Cb ten biały?

    OdpowiedzUsuń

Na każde pytanie chętnie odpowiem.

Zapraszam do komentowania:)