sobota, 9 marca 2013

Witajcie kochani!

Witam wszystkich na moim blogu :)


Po 3 latach od odkrycia blogów i vlogów makijażowych postanowiłam również podzielić się z Wami moimi refleksjami o pielęgnacji, makijażu i wizażu.

Na blogu będę recenzowała kosmetyki do makijażu, pielęgnacji, akcesoria i gadżey (szczotki, prostownice itp.), a także zamieszczę opisy poszczególnych sklepów tj. Rossman, Natura, SuperPharm i innych. Przedstawię Wam również niektóre sklepy internetowe, w których robiłam zakupy.
Opisze Wam dostępność produktów, zgodność z opisem, jakość obsługi oraz kilka słów o asortymencie.

Z czasem powstanie również dział moich "najlepszych z najlepszych" czyli o moich Kosmetykach Wszechczasów.

Prócz tego polecę Wam kilka ciekawych blogów, które odmieniły moje spojrzenie na makijaż i pielęgnację i mam nadzieję, że Wam również pomogą.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój punkt widzenia na świat urody :)

Zapraszam serdecznie do lektury oraz komentowania i jeśli macie dla mnie jakieś rady z chęcią z nich skorzystam:)

Pozdrawiam Wam kochani :) 

Alajla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na każde pytanie chętnie odpowiem.

Zapraszam do komentowania:)